niedziela, 18 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD


Zostałam nominowana przez  Aga A. do Liebster Blog Award. Odpowadam więc na zadane pytania:

1. Co Cię skłoniło do założenia tego bloga?

Cóż, dużo czytam, lubię pewnego rodzaju książki. Chciałam się podzielić swoimi opiniami na ich temat. Od dłuższego czasu podobały mi się profesjonalne blogi czytelnicze i chciałam po prostu spróbować swych sił.

2. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

Cholerka, no nie mam pojęcia. Mam nadzieję, że tu gdzie jestem obecnie.

3. Jaka jest Twoja największa wada?

No jest ich dużo. A największa? Chyba niecierpliwość. Nie mogę się doczekać niczego, nie mam przysłowiowego spokoju ducha.

4.Co jest Twoim ulubionym zajęciem?


Hehe, no wiadomo "czytanie". A tak poza tym oglądanie ciekawych filmów, programów, interesujące rozmowy z ludźmi, spacery z moimi psiakami i zabawy z nimi.

5. Masz ulubioną książkę? Za co ją lubisz?

Nie mam jednej ulubionej książki. Kiedyś było nią "Ogniem i mieczem". Teraz literatura faktu wszelkiej maści za jej prawdziwość i realność. Pokazuje to co naprawdę dzieje się w życiu i na świecie.

6. Ulubiony serial lub/i film?

Eeeeee, "07 Zgłoś się" i "Tulipan".

7. Ulubiona piosenka?

"Derniere Dance" Idila.

8. Coś co mogłabyś jeść codziennie?

Lody Milka.

9. Jakie jest, według Ciebie, najpiękniejsze miasto na świecie?

Rzecz jasna, Gdańsk. Bo tu się urodziłam, wychowałam, mam blisko morze i piękną Starówkę. Czuję do niego wielki sentyment.

10. Czy potrafiłabyś odciąć się od internetu na dłuższy okres czasu?

Nigdy w życiu.

11. Jaki przedmiot jest /był Twoim ulubionym w szkole?

Czy ja wiem? Chyba język polski. No na pewno nie matematyka.



moje pytania:
1. Czemu czytasz?
2. Inne pasje poza czytaniem.
3. Czy masz jakieś zwierzęta?
4. O czym marzysz?
5. Jaką książkę najbardziej pragniesz przeczytać?
6. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
7. Co zrobiłabyś ukochanemu na śniadanie?
8.  Wolisz góry czy morze?
9. Ulubiony deser.
10. Co byś zrobiła z wygranym w totka milionem?
11, Twoja największa zaleta

8 komentarzy :

  1. Serdecznie dziękuję za nominację :) Postaram się szybko odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. gotowe ;)

    http://zpasjanacodzien.blogspot.com/2015/10/zabawa-blogowa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag zrealizowany, zapraszam do czytania http://www.niebieskistoliczek.pl/2015/10/kto-pyta-nie-badzi-czyli-co-na.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...